Trött

Så nu är det dax att sova ...
Idag på jobbet så kände jag efter lunchen hur jag bara ville att dagen skulle vara slut så att jag fick åka hem och sova..
Det var lite stressigt idag på jobbet men allt löste sig iaf...
Så imorgon är ju en ny dag och bara att ta nya tag...
Då jobbar jag från 8:30-16...

Idag när jag kom hem så åt jag middag på en gång och sedan fick jag sms av Emmelie som undrade om jag hade lust att fika...
Haha fast det blev ju fila utan kaffe för man ska ju sova sen...

Så nu ligger jag på sängen och pratade nyss i telefonen med min babe som oxå skulle sova nu...
Saknar honom väldigt mycket nu och skulle göra vad som helst för att få ha honom här precis just nu på minuten i sängen bredvid mig i sängen , så att jag här någon att krama...
Men det är ju inte många dar kvar tills han kommer hem :)

Nä god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0