Snart dax för.....

SÄNGEN!
Ja så är det...
Men jag har haft en grymt rolig dag, Jenni Kom över och vi har druckit massor med kaffe och jag fick sällskap i tvättstugan av Jenni medans babe diskade...
Sedan efter tvättstugan så gjorde jag middag och idag blev det fläskkött med pommes och bea- sås :)
Efter maten så gick vi till bilen för att köra hem Jenni men jag passade även på att följa med upp till henne för att kolla lite på kisse bebisarna XD
Man blir ju lagom sugen på en till när man ser dom små söta raringarna !

Sedan åkte jag och babe hem och sladdade lite på vägen hem :)
Så nu sitter jag hemma och kollar på tv ...

Imorgon är det jobb som gäller från 12:30-17 så jag hoppas att tågen går som det ska men det är nog för mycket att begära :P

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0