Natti natti

Nu ska jag gå och lägga mig och min dygns rytm börjar att bli rätt igen !

Idag har jag jobbat och det har varit pannkaks dag idag på jobbet..
Jag tror att jag har bläckat lite drygt 3000 pannkakor idag...
Men det är inte så farligt man ska ju bara komma igång..

Imorgon är det fredag och då ska jag oxå jobba och då ska jag göra chicken ala king , det är en kyckling gryta som serveras med ris..
Jag tror att det kommer att bli gott som fan och jag har ju min mamma vid min sida oxå så det kommer att gå galant :)

Idag har jag även suttit och myst med jennys dotter under lunchen och hon är helt sjukt underbar och hur söt som helst...
Man blir ju nästan sugen på en liten knodd själv..
Men inte än på ett tag iaf :P

Ne nu ska jag sova <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0