God natt

Nu är det dax att sova så att jag är pigg imorgon när jag ska jobba till halv sex och ha stängningen ...

Idag när jag skulle till jobbet så var det kaos , det hade hänt en olycka i Huddinge så jag var tvungen att kliva av tåget i flempan och ta ersättnings buss till Älvsjö och detta resulterade i att jag kom försent till jobbet...
Men jag blir så trött på folk när man nästan slåss för att komma på ersättnings bussar när man vet att det kommer fler så det är ju bara att ha ett förbannat tålamod ...
Jävla idioter säger jag bara!!!
Nåja jag kom till jobbet iaf och jag ringde innan så dom visste att jag skulle bli sen...

Sedan när jag skulle åka hem så var det en jävla massa signalfel på vägen så det tog ca en timme med tåget när det i vanliga fall tar ca 30 minuter från Älvsjö!!!
Skärpning sj och sl !!!
Nå så väl hemma så passade jag på att städa och fixa lite så det blev att vika tvätt , duska, och dammsuga ...
Så nu är det fint här hemma...

Imorgon så jobbar jag mellan 10.45-17.30 då lär det bli att åka hel och sova...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0