God natt!

Nu ska jag göra mig klar för sägen...
Jag har suttit och läst fram tills nu och har inte kollat på tv en enda minut idag...
Känner mig stolt ;P

Idag på jobbet var barnen och åkte skridskor och det såg sjukt roligt ut när dom kliver ut på isen och är ovana , alla föll som domino brickor XD
Sedan har dagen rullat på ganska bra, på eftermiddagen så gick jag och en lärare plus en grupp elever till parken för att dom behövde springa av sig lite...
Tyvärr så var det en flicka som gjorde illa sig ( hon klämde sitt finger) och det var inte coolt..
Men annars så gick det bra...

Sedan när dagen var slut så fick jag sällskap av Jenni i Älvsjö fram till att mitt tåg kom, där skildes vi åt och då plockade jag fram min bok och läste ut den och sedan så började jag på nästa och har läst ca 100 sidor i den :P

Men nu är jag trött i ögonen och måste sova så att morgon dagen kommer fortare så att min babe kommer hem...
Saknar honom som fan men imorgon kommer han vi 17 tiden hem så då får jag mysa hela kvällen med honom<3

Nåja god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0