God natt

Nu ligger jag på sängen och ska inom kort låta John blund göra sitt :)
Imorgon så ska jag jobba igen på viveln och då börjar jag kl 11 och jag har stängningen och slutar ca kl 17.30...
Så det är väl lite segt :P men men jag får ju jobba iaf ...

Idag när jag var på jobbet så fick jag en kommentar av en flicka som går på ett annat annex på skolan som gjorde mig så glad och jag kände mig så uppskattad oxå ...
Hon kom fram till mig och frågade mig när jag skulle komma och jobba med hennes klass för hon saknade mig och ville verkligen att jag skulle komma till dom...
Och då tyckte jag att det var roligt att se när jag sa att jag faktiskt ska jobba hos dom nästa vecka att hon blev så glad att hon bara hoppade av lycka och att hon direkt vände sig om till sina vänner för att berätta detta...
Det är roligt när barnen gillar en och verkligen har saknat en när man inte har varit där på ett tag och jobbat :)

Nåja idag när jag sedan kom hem så märkte jag att Nova skriker hur mycket som helst så jag tror att det kommer att bli en tripp till farbror veterinären för ett besök och kastrera min lilla gummsa :/

Ne dax att sova , natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0