God natt

... Är det dax för nu, imorgon så ska jag jobba ute på skolan som fritidsledare och då jobbar jag från 10.45-17 så jag kommer nog att vara ganska trött imorgon när jag kommer hem...

Idag har jag varit i köket och jobbat men jag slutade tidigt idag (13.00) så då passade jag på att åka förbi samglas i Västberga för att ta en fika med en underbar vän :)
Efter det åkte jag hem och jag hade tänkt att städa lite men jag hade fan ingen lust alls så jag struntade i det...
Istället har jag legat och degat på soffan och glott på tv hela kvällen...

Men nu orkade jag inte mer så nu ska jag vila mina trötta ögon och förbereda mig för morgon dagen :)

Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0