God morgon

Denna helg har varit bra men det har varit massor att göra...
I fredags så var jag hos mamma och drack lite och och vin...
Och snackade massor med la familja :) sedan vid tolv tiden på natten så kom babe och hämtade mig, då hade han kört bilen från Boden och det är typ ca elva timmars bil resa inte coolt ...

Sedan på lördagen så var jag lite bakis men det var bara att gå upp och fixa sig och åka vidare till Harris pappa och där blev det middag och lite öl och mycket prat...
Hur trevligt som helst , sedan fortsatte vi visare till raisa som hade fest för hennes kille fyllde år...
Där var det oxå mysigs dom fan ...
Sedan så blev det dax att åka hem och då var älsk ganska så party...
Så det blev att Nanna kudden direkt när vi kom hem..

Sedan igår så låg vi mest i sängen på dagen och sedan förflyttade vi oss till soffan och låg och moffade i oss pizza...
När man piggnat till så åkte vi och handlade på willys och så var det bara att åka hem och betala räkningar och äta lite middag XD

Så denna vecka så ska jag jobba på viveln och idag jobbar jag mellan 9.30-15.30 sen blir det nog att åka hem och städa lite...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0