08.01.2012

Oj oj oj vilken dålig uppdatering det har varit här då!

Jag kanske ska berätta om jul och nyår?
På julen var jag och babe hemma hos min mamma och åt gott med familjen...
Sedan dagen efter så åkte vi ut till babes pappas stuga ute i Mariefred och åt gott och bastade...
I bastun så var det jag och tjejerna och då blev det Ansiktsmask, öl, björkris och massor med snack...
Mycket trevligt och det måste vi göra om, vi satt i nästan två och en halv timme i bastun och det är rekord för mig och jag satt inte ens i svennehörnet som finnarna säger XD

Dagen efter det så åkte vi till babes farmor och åt ännu mer och spelade sällskapsspel hela kvällen och min andra hälft blev lite rund om fötterna ;P

Sedan på nyår så åt vi middag hos Kim och natta och spelade spel i väntan på 12 slaget...
Tio i tolv åkte vi upp till torekällberget för att kolla ut över s-tälje och se alla raketer...
Det blev ett lungt nyår i år och det var skönt för då slapp man baksmällan dagen där på...

Så detta var mitt jul och nyår...

Och idag så kommer mamma och Roger hit för en trerätters middag som jag ska fixa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0