Natt natt :)

Sjukt nice med sovmorgon imorgon !
Jag börja klockan 11 och slutar klockan 17.30 sen blir det hem och spendera en mys helg med baby sister...

Idag har det varit skridskor med barnen och dom har varit sjukt söta !
Det är nästan så att man vill ta med sig alla hem för att dom är underbara hela bunten !

Så min lillasyster ska sova hos mig från fredag till söndag så det kommer att bli mycket mys och tjej snack :)
Sedan på söndag kommer Pernilla hit och då ska vi ha girl time med mig Pernilla och Emmelie medans Pernilla fixar lite snygga naglar på oss...
Jag bara längtar för man vill ju vara lite födelsedags fin för bag fyller år på torsdag men min familj och Harris familj kommer på fredag och då ska vi ha lite kaffe time...
Längtan är stor för då är det första gången som min familj och Harris familj träffas XD

Spännande!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0