31.03.2011

god morgon!
Idag kommer jag nog inte att jobba ute på stan...
Så nu kommer jag att skojja lite med resten av grabbarna inne i verkstan istället...
Och idag är det en va grabbarnas sista dag så då måste man säga hej då...
Inte roligt!
Men på måndag så kommer jenni tillbaka till mig i verkstan och kommer att lära sig stenskott av mig...
Det kommer att bli nica att få tillbaka henne igen...
Då kommer jag inte att vara ensam tjej nere på golvet längre =)

Idag är det torsdag och imorgon är det fredag och imorgon kommer min älsklinge hem och jag ska åka till södertälje och kommer nog att vara där hela helgen !

Jag vill att det ska bli imorgon nu och helst så ska det vara efter klockan 16 så att jag är påväg till södertälje nu!
Men dagarna går ju fort så det kommer inte att vara så jobbit en då!

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0