22.03.2011

Hello!
Just ju sitter jag hemma och lyssnar på musik och bloggar lite samt kollar in facebook lite snabbt..
Men nu ska jag kolla sl och kolla hur tågen går så att jag kan komma hem till älsk så fort som möjligt...

Nu är det ju officiellt att jag och älsk är tillsammans bara så ni vet ;)

Min dag idag på jobbet var helt okej, jag gjorde en fransk bil och när vi skulle köra ut den såg vi att det var sikt fel i rutan så det var bara att köra in bilen igen och slita ur rutan och skicka tillbaka den...
Vi fick en ny ruta efter lunchen så vi hann ju klart med bilen ialla fall...

Så det var lungt men lite jobbigt när man är helt klar med en bil och sedan upptäker ett fel...
Men men shit happends =P

ne nu ska jag kolla sl
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0