17.03.2011

Hello !
Sorry för den dåliga uppdateringen som har varit, men jag har inte haft tid att blogga plus att ag har haft massor med annat att tänka på =D
I natt så sov jag hos harri och hade inte tillgång till min dator så då kunde jag inte uppdatera på grund av dettá och i förrgår så sov han här och då tyckte jag att det var lite otrevligt att sätta sig ner och blogga...
Men men nu tnkte jag göra en uppdatering ialla fall.

Som sagt så sov jag hos harri i natt och åkte direkt till jobbet där ifrån...
Så jag stog klockan 05:35 på perongen i södertälje hamn...

sedan när man kom till flemingsberg och klev av tåget så möttes jag av soluppgången...
Ganska mysigt synd bara att man var där själv...

Och så kom jag till jobbet vid halv 7 och åt frukost sedan började arbetspasset, 18 vindrutor , 1 sidoruta och en jävla massa stenskott senare så var det dax att gå hem...

Så nu sitter jag här och imorgon är det fredag och då ska jag gå tidigare från jobbet..
Varför?
Jo jag ska åka med harri <3 till hans mormor och vara där från fredag till lördag kväll...
Jag bara sitter och längtar och vill att det ska bli i moorgon nu...
sedan på lördag vet jag inte hur det blir om han kanske vill stanna hos mig eller om det kanske blir så att jag kankse sover hos honom...
Vem vet vi får se =)

Ne nu ska jag sitta och lyssna på musik och sedan ska jag sova så att man är pigg imorgon när man ska till jobbet...

See Ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0