15.03.2011

God MOrgon!
Vilken underbar helg jag har haft, jag har varit i södertälje hamn från fredag till måndag så det är därför som jag inte har uppdaterat bloggen...
Men i fredags när jag kom dit hände inte så mycket vi gick och handlade och sedan åt vi middag...
På lördagen så gjorde vi oss i ordning och sedan åkte vi till södertälje cenrtum och träffade hans mamma, syster och mormor...
Dom va så himla trevliga och roliga...
sedan efter middagen åkte vi hem till harris mamma och drack vin och kollade på melodifestivalen...
Sedan efter detta så åkte vi till centralstationen och gick på central baren...
Så denna kväll blev väldigt lyckad...
Söndagen hade det inte så mycket på, den var mest en bakis dag så vi bara låg i sängen och tyckte synd om oss...
Sedan blev det måndag morgon och jag går upp och gör mi i ordning för att sedan ta tåget till flempan och sedan bussen därifrån till jobbet...
Så det var väldigt enkelt att åka dit från honom...
<3
Så detta var min helg i kort sammanfattning....
Idag efter jobbet ska jag träffa jenni och luffa runt lite med henne...

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0