09.03.2011

Hello!
Nu sitter jag hemma, idag har det varit segt på jobbet känner jag på grund av att jag var så jävla trött idag...
Men vad ska man göra det är bara att jobba på!
Igår efte jobbet så åkte jag och mötte jenni i liljehomen och där käkade vi lite middag..
efter det åkte vi hem till mig och drack lite kaffe...
Senare på kvällen så kom även harri dit...
Så det blev en del skratt den kvällen..

Så idag så gick vi upp och jag fick skjuts till jobbet av honom!
mycket snällt av honom...

Så nu sitter jag och segar framför datorn och snart är det middag...
sedan vet jag inte vad jag ska hitta på...
sitta och lyssna på musik och deppa framför datan =P

Nåja vi tar en sak i taget...
Middag blir den första saken...

Juste imorgon ska jag posta mina papper från transportstyrelsen så sen är det bara att vänta på att det ska bli godkänt =)

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0