Kvälls inlägg

Snart är det dax att nanna kudden för imorgon är det jobb som står på första raden =)
Idag så jobbade jag 07.30-16.00
Men jag var med om en lite olycka, jag halkade i matsalen och slog i knät så att knät ville hoppa ur led...
Men som tur var så hoppade den illbaka igen lika fort men nu så är mitt knä blått och ömt...
Så nu har jag kommit fram till att det här är ingen bra vecka för mig, jag bara ramlar och slår mig och tappar saker och ting...
Idag har jag tappat två varma bläk och en kantin, som tur var alla tomma annars hade det inte varit roligt om dom hade varit fulla med mat...
Så jag hade väl lite tur efter att jag hade halkat och slagit knät..
Så nu är mitt knä AJ AJ...
=(

Imorgon så ska jag jobba samma tid som idag 07.30-16.00
Men dock så kommer jag nog att vara i disken och imorgon så serveras det risgrynsgröt till lunch och det blir som klister när man ska diska det...
Men det kommer nog att gå bra ialla fall..
Jag får kavla upp ärmarna och på med hanskarna och ta i för kung och fosterland =P

Sitter och kollar ut över mitt rum nu och juag måste göra nått radikalt...
Det ser ut som att en bomb har exploderat här inne, jag får ta mig i kragen och städa imorgon eller nått...
Det måste bli denna vecka ialla fall.
Jag måste pusha mig själv till detta...
SUCK!

Men men nu ska jag nog ta och sova lite så att jag är pigg till imorgon...

God Natt!


Kommentarer
Postat av: jenni

jag stödjer ditt städande till 100% :D

2011-01-18 @ 23:04:59
Postat av: emilia

tack jenni det värmer =)

2011-01-19 @ 06:09:49
URL: http://nooshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0