Kvälls inlägg

Hello!
Jag kom nyss hem efter en under bar middag på thai stället i liljeholmen...
kalle fyller ju 15 år idag så stort grattis till honom, jag sjöng ju "JÄTTE" fint för honom imorse =P

Ne men nu har jag en annan sak jag måste berätta...
Idag har jag jobbat på paveln med barnen men klockan halv 1 till 2 så var jag på sländan för att alla där nere skulle ha möte...
Men ialla fall vi klockan halv 2 så ringde mobilen...
Jag svarar "HALLÅ" jätte fult och irriterat typ, och vem tror ni är i andra änden?
Jo ingen mindre än tobbe, personal ansvarig på Ryds bilglas!!!!
Och han ville att jag skulle komma på ett möte med honom imorgon...
Så nu börjar det att hända grejjer..=)
Men man ska inte hoppas på för mycket...
Men jag blir bara glad att han ringer och att ag ska dit imorgon och träffa grabbarna..

Så jag kommer typ inte att kunna sova inatt och jag vill bara att det ska bli imorgon nuuuuuu!!!

Så vad ska jag göra nu då?
Jo linstan kommer här =P
-Dricka mitt te (huskur)
-Kolla när bussarna går imorgon bitti
-Duscha
-Fixa lite saker inför imorgon
-SOVA!!!
Detta är allt jag ska göra för att få tiden att gå fortare =P

Nåja god natt på er alla och håll tummarna!!!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0