29.01.2011

God Kväll!
Nu sitter jag i sängen och är redo för att sova för natten...
Idag så åkte jag och mamma in till stan och träffade min bror och hans tjej, så gick vi på ett ställe som heter Pastis och där åt jag till förrätt Ostron (detta var första gången jag provade) och jag tyckte att det var helt okej men det var inte super gott och det var inte äkligt heller utan det var helt okej..
Sedan blev det till varmrätt Chévre chaud (Gratinerad getost med enrisrökt sidfläsk,
tomater och grönsallad ) hur gått som helst måste jag säga, och till efterrätt så fick vi espresso och en Creme brule och en tryffel...
Allt var gott tyckte jag...
Sedan gick vi vidare och drack en öl på Järnet sedan vidare till Pontus by the sea och sedan vidare till the big ben...
Men sen slutade kvällen med att jag och mamma tog en taxi hem och nu sitter jag här...
Och jag funderar på att gå och lägga mig för att jag är mega förkyld och jag måste bli frisk till på måndag för då ska jag gå och jobba...
Jag vill inte heller vara sjuk...
Men det kommer att bli mycket te och mycket sova imorgon så att jag är pigg, fisk och fräch på måndag =P
Nåja god natt på er alla <3
See ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0