28.01.2011

God Morgon !
Jag fick jobbet på Ryds Glas =)
och jag fick dessutom börja på en gång så det var bara att ila hem och kasta på sig arbetskläderna och sedan så åkte jag och jonas ut på stan och jobbade...
Skojjigt var det oxå...
Men dock så hade vi inget flyt så det slutade med att vi blev klara kvart över 4...
Men inte nog med detta så glömde jag min mobil i jobb bilen =(
Men jag tror inte att det gör nått jag får ta den idag när jag kommer till jobbet...

(Gammal bild )
Så idag har jag blivit väckt klockan 5 när jag ska upp utav att min snälla mamma ringer från jobbet och väcer mig..
Hahah så nu ska jag dricka kaffe och sedan ska jag gå till bussen...
See Ya!

Kommentarer
Postat av: Louise strandberg

Grattis!!!!!!:D

2011-01-28 @ 07:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0