12.01.2011

God Morgon!
Nu sitter jag redo att gå till jobbet, idag jobbar jag samma tid som jag gjorde igår.
07.30-16.00
Trevligt..
Igår sökte jag ett jobb till som jag såg på annons i en tidning.
Som personlig assistent till en tjej...
Jag hoppas att dom ringer för det var ett heltids jobb från måndag till fredag...
jag tyckte att annonsen lät lockande och intressant.
Så vi märker väl om dom ringer.

Igår så jobbade jag oxå och mamma stannade kvar med mig på mellis och sedan åkte vi till gullmarsplan där vi skulle handla lite mat och sedan ta en kaffe.
Men medans jag väntade på mamma utanför så var det massor med läskiga människor där typ avdankade alkisar med mera..
det var en man som var extra läskig, usch jag ryser bara jag tänker på det...
Men aja nu ska jag till bussen så ha det bra tillsvidare...
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0