11.01.2011

God Morgon!
Nu sitter jag inne i mitt rum och dricker kaffe och snart ska jag iväg till mammas jobb för att jobba..
Mycket trevligt, jag älskar att jobba och så förhoppningsvis så kommer jag att kunna sova inatt...
Jag har haft svårt att sova nu de senaste nätterna, men nu hoppas jag att det blir ändring på det...

Igår åkte jag och jenni till liljeholmen efter att vi hade varit i gullmarsplan på banken...
Först när vi kom till liljeholmen så gick vi och åt mat på thai stället där, dom har så himla god mat...
Jag rekomenderar det verkligen...
Sedan gick vi till liljeholmsgallerian och där hittade jag lite saker som fick följa med mig hem =)
Efter detta åkte vi hem till jenni och drack en kaffe och sedan drog vi vidare hem till mig där vi satt och spelade lite kort och åt lite chips =P

Jag kanske ska träffa jenni idag efter jobbet...
Ne nu ska jag dra till jobbet...
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0