10.01.2011

Hello!
Nu sitter jag i soffan och dricker kaffe men nu ska jag och oxå börja att göra mig iordning..
Sminka mig med mera...
Idag så ska jag till en kemtvätt och lämna in en jacka sedan så ska jag möta jenni där och då ska vi åka till nån nordea och sedan kanske vi ska till globen eller nått och kolla runt lite och kanske ta en fika och snacka lite skit..
Jag har ju inte träffat henne på ett tag nu så det var ganska så dax nu då...
Hade inte hon hunnit före mig att höra av sig så hade ag ringt henne och kollat om hon ville hitta på nått...
Men nu var hon snabbare..
 
Ne nu ska jag sminka mig sen ska jag fixa mitt hår sen ska jag ringa jenni...

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0