07.01.2011

God eftermiddag!
Just nu sitter jag i soffan och bloggar, men om ett tag så ska väl jag och min älskade syster till liljeholmen för att hon ska på systemet och så kanske vi ska kolla lite i affärer...
Men vi får se om det blir affärer eller inte...
Men senare så ska vi ut på krogen med grilsen...
Min syster är så snäll hon skulle ha åkt till dalarna i helgen men hon gjorde inte det utan hon stannar hemma med mig så nü i helgen ska vi hitta på massor med skoj...
Imorgon så kanske vi ska hem till min bror och äta middag...
Så denna helg sa bli så himla rolig...

Ikväll så ska digitalkameran med ut så det kommer säker massor med roliga bilder...

Ne nu ska jag och syster dra till liljeholmen...
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0