04.01.2011

Hello!
Igår kväll så satte jag mig ner och skrev ett CV som jag idag har skickat till 6 stycken företag..
Så Nu sitter jag och hoppas på att jag ska få nått som nappar...
Det märker jag väl snart...
Så nu gäller det att hålla koll på mejlen, kanske får något svar inom kort...
HOPPAS HOPPAS!!!

Idag vet jag dock inte vad som kommer att hända men det märker jag väl...
Älsklingen har ialla fall åkt iväg för att prov jobba på ett ställe i täby så jag vet inte när han kommer hem...
Så jag har önskat honom lycka till och så ser vi hur det går...

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och sen får jag väl hitta på nått att göra...
See Ya!


Kommentarer
Postat av: lizzie

skit snyggt hår du ahr fått :)

2011-01-04 @ 15:02:25
URL: http://undercoverloverx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0