27.02.2011

god kväll!
Nu är jag hemma igen efter ett mysigt dygn i södertälje...
När jag kom dit så bjöds det på middag.
Marinerad fläskytterfile med potatis gratäng och chilli bea...
Mumsigt...
sedan satt vi och lyssnade på musik hela kvällen och satt och pratade...
sedan nu på morgonen så blev det frukost vid 11 tiden men då hade jag redan legat och stirrat i taket sen klockan 6, jag fattar inte varför jag inte kunde sova längre....
Men men efter frukosten så kollade vi på A-team och den var ganska bra och hade sina roliga stunder lite då och då...
sedan nu vi klockan 18 så var det dax för middag igen och vid 20 i 8 så var det dax att åka hem...

Så nu sitter jag på sängen och slappar...
Imorgon är det jobb som gäller så vi ses imorgon bitti då...
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0