20.02.2011

Hello!
Nu sitter jag i sängen och luffar runt på internet...
Jag vet inte vad jag ska hitta på idag men det kommer väl bara att bli att sitta hemma och ta det lungt och slappa inför morgon dagen då det är dax för ännu en jobb vecka...
Jag kommer väl att fortsätta att läsa min bok som jag började på imorse eller så kommer jag att sitta och leka med min Iphone...

Igår så var vi ute på soft bar och kök, men det var inget ställe för mig tycker jag plus att jag fick en korkad fråga av en kille så han åkte på en utskällning...
Jag har nog aldrig varit så arg på krogen någonsin som jag var igår...
Men nog med det..
Det blev dans med tjejerna och massor med öl...
Väldigt trevligt att gå ut med dom igen...

Igår fick jag även kontakt med en mycket rolig och trevlig person som jag inte har träffat på ca 7 år...
Nästan en hel livstid känns det som...
Men jag hoppas att vi kan träffas snart, kanske blir det efter löningen som är om 5 dagar och då kanske vi ska ut på krogen...
tills dess blir det väl bara sms och facebook...
Men men hoppas ialla fall...
See Ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0