17.02.2011

God morgon!
Idag är det torsdag och imorgon är det fredag!
Det ska bli skönt med helg!

Nåja igår så ringde min syster till mig när jag var på jobbet och berättade att hon har köpt en iphone 4 så nu får jag köpa hennes iphone 3 till billigt pris =D
Så nu äger jag en iphonen men dock så måste den låsas upp för att den är låst på 3 och jag har ju då inte 3...
Sedan efter det så ringde fredrik och berättade att han har fixat frn en grej till mammas och rogers bil son han tänkte fixa åt dom...
Han är en mycket snäll person, sedan när jag satt på bussen på väge hem så såga juag honom svänga in uppe vid mig så då hängde han med upp och berättade för roger vad han hade tänkt att göra och mamms blev jätte glad...
Sedan drack vi kaffe och sedan blev det middag och fredrik stanne och käkade med oss...

Ne nu ska jjag fixaq det sista och sedabn gå!
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0