11.02.2011

god morgon!
Eller kanske inte, fan va jag hatar snö nu!
Jag kollade på sl hemsida och där står det att alla bussar i hela stockholm inte går...
Alla lilnjer är inställda på grund av halka, Så jag ringde till martin på jobbet och han är så snäll att han kommer och hämtar mig idag och kör mig till jobbet...
Väldigt väldigt snällt av honom!!!
Så nu är det bara för mig att sitta och vänta på att han ringer så jag vet vart vi ska mötas...
Så+ jag vet inte när jag kommer till jobbet...
Som tur är så ska jag inte ta bussen hem idag heller, roger ska komma och hämta mig när jag slutar så ska vi åka till systemet och köpa lite öl och vin till middagen idag...

Idag kommer det folk över klockan 7 och ska äta middag och kanske fika, så då kanske man måste bjuda på nått gott att dricka till maten...
Ne nu ska jag gå och dricka mig en kaffe i väntan på att martin ska ringa...
See Ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0