06.02.2011

God kväll!
Dålig uppdatering denna helg, så nu tänkte jag berätta vad jag har gjort i helgen =D

Fredag: Efter jobbet så fick jag skjuts av daniel från jobbet till liljeholmen..
Där mötte jag jenni och vi gick till thai stället som ligger där och åt middag...

Efter middagen så gick vi till willys där handlade jag massor med olika frukter och bär som jag gjorde fruktsallad av när jag kom hem..
Så jag satt i min ensamhet och åt fruktsallad, smarrigt!

Lördag: Denna dag blev lite av en städ dag på förmiddagen och eftermiddagen, jag passade på att städa mitt rum och jenni kom över för att vara moraliskt stöd och lite av en städ hjälp...

Sedan senare på kvällen kom fredrik, raimo och adde över för att umgås lite med mig och jenni...
Kvällen blev lite av en musik nostalgi kväll...
Det blev bland annat five, backstreet boys, westlife mfl...
Sedan runt 1 tiden så var det dax för killarna att gå hem och ag gick och la mig...

Så kommer vi till idag, idag har jag diskat och tvättat för fulla muggar...
Sedan ringde mamma och sa att vi skulle äta sushi idag så då gick jag och gjorde mig iordning och sedan gick jag ner och mötte mamma och roger vid bilen och vi åkte och åt sushi på svenska sushiköket i telefonplan...
Smarrigt!!!


Och nu sitter jag i soffan och tittar på TV, men snart blir det väl dax att gå och lägga sig så att jag är pigg och snygg imorgon bitti =P
Man måste ju ialla fall vara pigg när man ska till jobbet...
Kanske ska lägga mig och läsa lite innan jag somnar...
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0