19.12.2011

God natt
Idag har jag inte jobbat så jag passade på att åka till Ryds för att hälsa på grabbarna som jobbar där...
Och jag måste bara säga att jag saknar det där jobbet, grabbarna och bilar...
Men vad ska man göra...

Nåja min helg har oxå varit helt fantastisk...
Helt jävla underbar rent ut sagt!
Jag har känt mig ny kär hela helgen och jag har nästan bara varit med min kärlek!
Och visiten hos svärmor var oxå underbar och rolig!
Kul att träffa både hans mamma och syster ...

Och så han vi att baka pepparkakor och ha lite mjöl krig i köket :D

Så nu är det bara tre dagar kvar sen får jag ha min älsk i två veckor !

Så god natt gott folk sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0