12.12.2011

Jag känner mig lite känslomässig just nu !
Min kärlek är inte hemma och jag vill bara att han ska komma hem NU!
Och så har jag fått reda på att min bästa vän ska flytta till S-vall för att studera visst det är ju inte forever!
Men än då...
Mycket som trollar med mitt sinne just nu och man känner sig lagom deppig med att ha spenderat denna dag med att kolla på titanic och gråta i massor...
Men men alla har väl dessa dagar då man bara deppar ihop...

Som tur är så ska jag jobba imorgon 7-15.30 så kommer ju att ha nått annat att tänka på!
Men nu ska jag sova och vila mina ögon så att jag är fit for fight imorgon bitti när det är köket som gäller....

Natti natti gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0