05.04.2011

God Morgon!
Gårdagen gick jätte bra för jenni jag är så stolt över henne, vi körde en intensiv kurs i stenskottslagning och på slutet av dagen så var hon nästan helt självständig..
Jag var där som moraliskt stöd bara som hon kunde fråga när hon undrade över nått...
Så idag har vi exra mycket stenskott och jag tror att det kommer att gå bra....
Sedan när vi var påväg hem så gick v förbi frisören och jag bokade en tid på lördag lockan 10 för klippning och färgning...
Så nu ska jag bli fin i håret gen =)

Sedan när vi stod i hissen så ringde älsk och sa att han tänkte komma hit och sova här över natten...
Och då blev jag så glad och jag har sovit så himla skönt i natt när jag har min babe brevid mig...

Så vi får se om han kommer över någót mer under veckan eller om jag kommer att få träffa honom om ca en och en helv vecka igen =/

Men jag tror att tiden kommer att gå fort, eller jag hoppas det ialla fall...

ne nu ska jag gå till jobbet!
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0