04.04.2011

God Morgon!
Vilken underbar helg jag har haft men min älskling men nu har jag sagt hej då till honom och kommer inte att få träffa honom på 2 veckor...
*Snyft*
Men förhoppningsvis så går dom här två veckorna fort för sen så är min babe hemma och ledig i två veckor =D
Så nu är det bara att jobba på som fan så går tiden mycket fortare...

Ihelgen ialla fall så har jag hittat på:
Ifredags så träffade vi två kompisar till älsk och gick ut och spelade lite fotboll..
Sedan när vi var klara så åkte jag och älsk hem och åt middag sedan hände inte så mycket mer...
På lördage så åkte vi hem till hans mamma och åt middag med hans släkt, det var mysigt att träffa dom...
sedan satte jag mig ner och sydde fast hans kragspeglar på hans jacka och detta gjorde jag förhand !
Eftersom att sy maskinen inte fungerade på slutet!
Men det blev bra ialla fall...
Jag kände mig så duktig när jag var klar!
Och igår så gick vi upp och åt frukost och sedan packade vi ihop0 våra saker och drog till stockholm city för att älsk skulle köpa lite saker...
Sedan åkte vi hem och mötte upp linn hemma...
Vi gjorde oss iordning och åkte sedan till liljeholmen för att äta middag på o´learys
(Vi tog en eller två öl också)
Och det var super mysigt...

Idag så börjar jag klockan 8 och slutar klockan 17 och det gör jag hela veckan....
Lite sov morgon !
Ne nu ska jag dricka kaffe...
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0