20.11.2010

God Kväll!
Nu sitter jag i soffan och tar det lungt..
Jag har ju jobbat på skolan hela veckan, jag har varit bland annat på klubb 3, paveljongen och viveln...
Jag tyckte att det var roligast att vara på paveljongen för att barnen där är mycket mer öppna och snällare...
Jag gillar dom verkligen...
Nästa vecka och veckan där efter ska jag vara i köket och jobba...
Jag är bokad av köket från den 22 november till den 2 december...
Det är Nice det kommer att bli massor med med pengar i december...
Nu när lönen kommer så måste jag införskaffa mig en ny viter jacka och sedan ska jag köpa lite julklappar...
Vi får se vad jag kommer att hitta till la familja..
Ne nu ska jag facebooka lite...
See Ya !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0