13.11.2010

Hello
Sitter i soffan och dricker kaffe och strax ska jag ta och diska och dammsuga, jag har ju inte så mycket annat att
göra  när älsklingen är på jobbet...
Men men man får ju roa sig på bästa sätt...
Sen när jag har städat så ska jag ta och duscha och frächa till mig lite sedan vet jag inte vad jag ska hitta på...
Men älsklingen kommer iaf hem efter klockan 2 för det är då han slutar...

Jo i veckan så snöade det och jag var väldigt snabb med att halka och göra mig illa..
Nu kommer fru lundin att bli typ rasande för hon sa till mig dan innan att jag skulle vara försiktig och ändå så halkar jag i gullmarsplan och sträkte något i höften och svanken...
Sorry baby...
Men nu är det bra iaf så det var inte så farligt...

Idag vet jag inte vad som händer men jag hoppas att jag slipper att sitta inne, just nu känns det som att jag ska börja att klättra på väggarna.
jag har suttit inne i lägenheten i 2 dagar nu och jag måste nu innan jag får ett fri spel, hahahah

Ne nu ska jag diska
See Ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0