31.05.2010 fortsättning

God Kväll!
Nu sitter jag och tar det lugnt i soffan och kollar på Nyheterna...
Dagen har varit lugn, men under ett par timmar under dagen så var jag på jätte dåligt humör...
Och det jobbiga var att jag igentligen inte visste varför jag var så arg, men det gick över efter lunchen..
Så jag var väl bara hungrig, eller nått...
Sedan när jag kom hem så satte jag mig och kollade lite på TV, men efter ett tag så gick jag och la mig på sängen och tvär deckade...

Idag har äver älsklinge lagat bilen som har varit trasig i några dagar, så imorgon så får jag och jenni skjuts till praktiken i 360...
Imorgon när jag slutar så ska jag åka till liljeholmen för att möta mamma där...
Så då ska jag shoppa:
Hårfärg
Strumpbyxor
Och mamma ska shoppa till mig:
Skor
BH
Så tack till min mamma, skona och BH:n är till studenten...

Men nu ska jag ta och duscha och sedan ska jag nog sova...
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0