30.05.2010

Hello
Helneg har varit lugn...
I fredags så åkte jag till älsklingens jobb efter praktiken, det slutade med att jag typ deckade i en liten fotölj...
Sedan åkte vi till babaroga och käkade middag, sedan efter detta så åkte vi hem och sov för natten...

Igår (lördag) så åkte vi till katrineholm för att kolla på en rx-7, och för detta gick nästan hela kvällen...
Vi kom hem vid ca halv 10 på kvällen...
Och då satte vi oss oh kollade på film resten av kvällen fram tills det var dax att gå och lägga sig för natten...

Idag har jag inte gjort så mycket,jag har dock gjort lite syslor...
-Diskat
-Tvättat
Sedan har jag bara spenderat resten av dagen med att kolla på TV, men om ett tag så kommer Fru lundin över för att ta en kaffe med mig och snacka lite...
Sen får v se vad vi ska hitta på efter detta..

Schemat för denna vecka ser ut så här:
Måndag: praktik
Tisdag: Praktik
Onsdag: Fru lundin har utspring
Torsdag: Praktik
Fredag: Jag tar studenten!!!!

see ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0