26.05.2010

Hello!
Idag skulle jag ha tagit mig till UM men imorse när klockan ringde så kände jag att jag verkligen inte ville gå upp så då tänkte jag "nä du jag tar UM nästa vecka istället"...
Och så fick det bli, och jag säger bara en sak Det var sjukt skönt att sova ut...
Men jag sov bara till klockan halv 10, men det var såååå skönt iaf...
Sen har jag spenderat dagen i soffan med en kaffe i handen...

Imorgon så ska jag till skolan för information och utverdering...
Trevligt, och nu är det inte långt kvar till studenten...
Jag bara längtar, jag tar ju studenten på en fredag på måndagen efter så börjar jag att jobba på en gång och tjänar pengar...

See Ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0