23.05.2010

God Dag!
Idag är det reggn som står på väder schemat, det är ju ganska skönt att det regnar idag istället för att det kanske regnar imorgon...
Men bara för att jag säger så så kommer det att regna imorgon oxå...
Men jag tycker att det är bra att det regnar för så släpper alla spänningar i luften och det är inte lika kvavt som det har varit den senaste veckan...
Så för mig så gör det inget att det regnar på en söndag...

För ett tag sen så ringde mammas jobbarkompis och frågade om jag kunde kolla vad det kosta att skära ut en bit glas som ska passa i en ljuslyckta...
Så jag ska kolla med planglas imorgon och sedan ska jag ringa till mammas jobb och prata med sussie...
Mamma och roger samt kalle och louise är påväg hem efter en helg på landet..
Och dom kommer väl hem närsomhelst...

Men denna söndag kommer att bli lugn och troligtvis inomhus pga regnet..

Grattis Mamma På Födelsdagen!!!!!
Jag Älskar Dig!!!

PS. grattis fru lundin till nya jobbet och cykeln...
Och jenni vilka sjukt roliga bilder från willes 1 årsdag...
See Ya Later!!


Kommentarer
Postat av: jenni

hihi tack Em

2010-05-23 @ 13:18:33
URL: http://sokura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0