18.05.2010 fortsättning

God eftermiddag!!
Nu sitter jag i soffan, men inna så satt jag på loftgången och softade i solen...
Och idag åt vi till och med middag där ute...
Det är så skönt att kunna sitta ute och njuta av solen och värmen...

Men det finns en negativ sak med värmen, när man jobbar...
Då har man ju tjocka arbetsbyxor på sig, och det bilr så varmt och svettigt + att man jobbar inne i verksatn hela dagen..
Men jag är glad att det har blivit varmt igen efter den långa vintern som vi hade...
Imorgon är det onsdag och ännu en dag på praktiken....
Och hör och häpna det är ju ca 2 och en halv vecka kvar till studenten...
Ne nu ska jag duscha och det kommer nog att bli en tidig kväll för jag är så sjukt trött och har varit det hela dagen..
Så då ska jag passa på att gå och lägga mig tidigt istället..

Men vi ses imorgon...
God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0