17.05.2010 fortsättning

God Kväll!!
Nu sitter jag här på golvet i rummet för att jag blev ner schasad av älsklingen som ska sova nu, men jag tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag ska nanna kudden...
Min dag har varit lugn för att nu har både elias och robin kommit tillbaka efter att ha varit sjukskrivna..
Det har även kommit in en ny tjej som är provanställd...
Så idag har allt gått utan några större fel...
Sedan åkte jag, jenni och robin iväg och shoppade nya arbets skor till var och en av oss tre...
Men vilka problem det var att hitta ett par som var i min storlek, passade och satt skönt...
Men med mycket om och men så hittade vi ett par som var grymt sköna och var endå ganska så snygga...
Men de är som sagt arbetsskor...

Men sen när ja kom hem så la jag mig på soffan en stund för att kolla lite på TV och det slutade med att jag tvär deckade och vilade fram till middagen...
Efter middagen satt jag, älsklingen, mamma och roger ute på loftgången och njöt av det fina vädret...
Efter sen stund joinade även sara och raimo oss...
Och detta slutade med att jag och sara har suttit och snackat om allt mellan himmel och jord fram till klockan halv 11...

Men nu ska jag gå och lägga mig för natten för jag är helt slut i huvudet  oc vill sova och vila ut mig inför morgondagen...
Men vi ses imorgon när jag har vaknat och gjort mig iordning...
God natt!!!
See Ya !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0