14.05.2010

God kväll!!
Nu har ag kommit hem efter att ha varit ute och grillat ute på tyresö...
Mycket trevligt och gott med grillad korv...
Thiara fick oxå följa med och även hon fick en korv...
Sedan grillade vi även lite marshmallows, och jag säger bara YAMMM!
Det var as gott med grillat...

Nu har även sara kommit över så nu sitter jag, älsklingen, sara och christoffer och kollar på TV i soffan...
Thiara har typ deckat på golvet efter en dag i skogen med oss.
Men jag tror att hon hade roligt hon oxå...

Ne nu ska jag softa lite och sen så kommer väl mamma att ringa och då ska vi åka och hämta mamma och roger från min bror som idag fyller 29 år...
Så grattis på 29 årsdagen!!!
See Ya !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0