13.05.2010

Hello
Nu sitter jag på sängen och håller på att lägga över alla bilder och all musik från mig gamla data till mitt USB minne, men fan vilken tid det kommer att ta den håller fortfarande på med musiken och jag har typ suttit nu i en timme...
Mycket musik är det =P
sen är det bara bilderna kvar...
Så det kommer nog upp lite gamla bilder på mig sen när jag är klar...
Då får ni se hur jag har sett ut genom tiderna...
Haha många av bilderna sitter jag själv och undrar hur jag kunde se ut på detta sätt...


Snart är det dax för middag sen ska jag kolla med älsklingen om han vill titta på Avatar med mig...
Men vi kanske ses senare ikväll...

PS, ikväll är det vampire diares!!!!
See Ya Later!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0