11.05.2010 fortsättning

God kväll!!!
Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt med familjen...
Jag har varit iväg med älsklingen och hans kompis dennis på en tur med bilen...
Vi tog en sväng ut till länna för att kolla på bilar men tyvärr så hade nästan alla bilar dragit...
Men men vi åkte istället vidare till okq8 för att dricka en kaffe...

Nåja min dag på praktiken har inte varit lika stressig idag som den var igår för att idag så fick vi hjälp at tobbe..
Och det under lättade nå grymt mycket..
Ne nu ska jag gå och lägga mig för natten...
See Ya!!!


Kommentarer
Postat av: Frejimmyalisha

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-06-29 @ 13:30:38
URL: http://frejimmyalisha.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0