10.05.2010 fortsättning

God kväll!!
Oj Oj OJ säger jag bara...
Jag är helt slut i min kropp efter en stressig dag på praktiken...
Sista vindrutan limmades i klockan 16.00 och efter detta så gick jag och jenni hem för dagen..
Men morgondagen ser också mycket strssig ut...
Men det är bara att ta och gå och lägga sig tidigt och vila ut inför morgondagen..
Men vi hade iaf lite roligt under dagen, jag fick mig ett gott skratt åt jenni...

Älsklingen är ju så snäll att han kommer att både köra mig till praktiken och han kommer även att hämta mig imorgon har han sagt...
Men men vi ses imorgon...
God natt!!!


Kommentarer
Postat av: jenni

Jävla tejp och fastna på min läpp och skada mig alvarligt :(:(

2010-05-11 @ 20:51:45
URL: http://sokura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0