07.05.2010 fortsättning

God kväll!
Oj oj oj, många bilar och allt gick super fort idag...
13 vindrutor och några dörrsidor, och allt detta blev klart innan klockan 3..
Även en possitiv grejj, idag så skrev jag på papper om sommar jobb så nu är det säkrat och klart, jag börjar att jobba måndagen den 7 juni 3 dagar efter studenten...
Så det är fucking great, jag har iaf ett jobb, och då är det bara körkort, bil och lägehet kvar...
Jag börjar att känna att vuxenlivet kommer bara närmare och närmare...
Men men nu ska jag nog gå och lägga mig för natten, jag känner mig så slutkör efter denna vecka med massor att göra varje dag..
Ryds har även dragit in mest pengar under april månad än någon annan bilglasverksta i sverige...
Grattis!

Nåja god natt...
See Ya !!!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Grattis till jobbet! Du kommer att bli oumbärlig. Ta med dig den kommentaren när det blir dags för löneförhandling inför din fasta anställning.

Just kick some asses, Millis:-)

2010-05-13 @ 03:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0