30.03.2010 fortsätting

Hello
Nu ligger jag på sängen med datan i knät och bara slappar...
Hur skönt som helst om du frågar mig...

Idag var det praktiken som gällde och idag slutede jag klockan 4, då bar det av hemmåt...
men jag gjorde ett stopp på vägen, jag gick till kiosken och köpte cigg och lite kexchoklad
(som jag vid det här laget har tryckt i mig för att det var så gått)
När jag kom hem så satte jag igång min data för att kolla om något roligt hände, och vips så ville Fru Lundin Chatta med mig via msn...

Haha hon ville hitta på nått en stund, och när jag och Fru Lundin hittar på saker kan det bli absolut vad som helst...
Så jag och hon hittde hennes kamera och började omedelbart att ta massor med roliga bilder...

Haha va roligt man kan ha md en kamera, vi hade även jätte roligt med mina gosedjur...

Juste igår så lovede jag en bild på mitt hår...
Här kommer det två bilder!!

Jag tycker iaf att det blev fint!!!

Ne men imorgon så ska jag och älsklingen åka och käka middag med hans släktingar för att hans farmor fyller år, så det är bord bokat, det kommer att bli trevligt....
Men nu skajag gå och lägga mig och sova för natten...

Sov gott och dröm söta drömmar..
See ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0