29.03.2010 fortsättning

Hello
Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 2 år och 7 månader!!!!

Idag har jag haft praktik, men idag blev vi klara tidigt så jag och jenni fick gå en timme tidigare idag...
Så då passade jag och jenni på att åka till liljeholmen för att köpa hårfärg..
Så nu sitter jag och har hårfärg i håret, snart är jag en red head!!!!
Bild kommer upp när färgen är ur tvättad, XD

Imorgon så är det praktik igen men imorgon kommer det tt vara annorlunda, jag kommer ju att vara röd hårig...
Haha jag hoppas att jag passar!!!
O_o vad händer om jag ite gör
(Första bästa H&M och köpa ny hårfärg och färga igen imorgon)
Men snart kommer en bild upp på mig med rött hår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0