25.03.2010

Hello
Sorry att jag inte bloggade igår men mitt virusskydd på datorn hade upphört så jag vågade inte att risera att få virus på min lilla sötnos som jag fick av min älskling...
Nåja idag har jag varit hemma från skolan på grund av att jag svettas ena sekunden och i nästa så fryser jag...
Det enda som jag har gjort idag är sova sova och sova lite mer och jag är fortfarande trött...
Jag kommer typ att kolla på vampyre diaries och sedan sova för natten
(förhoppningsvis iaf)

Igår så fick jag brev från trygghansa där det stog att jag skulle ringa upp till dom...
Så jag ringde, samtalet varade i ca 10 minuter, och i slutet av smatalet så visade det sig att jag kommer att få ersättning efter olyckan även fast det bara var en bula i huvudet....
Så det är nice..

Imorgon är det fredag och jag tror att jag kommer att stanna hemma från skolan då oxå...

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0