23.03.2010 fortsättning

Hello
Mycket stress idag och lite olycka, Micke fick en liten glasflisa i ögat...
(men det var nog jag som var mest nervös)
Men det gick bra med lite ögonskölj, sedan hade han skyddsglasögon på sig..
Idag kom även stefan ner till verkstan och berättade att om 2 veckor så får jag veta om jag har sommarjobb och sedan efter detta kan man ju alltid hoppas på anställning...=D
Men nu sitter jag bara och hoppas på sommarjobbet än så läge till och börja med...
Så i slutändan kam man ju hoppas på en anställning...

Nåja nu ska jag gå och lägga mig och sova för natten...
Imorgon så är det skolan som gäller, en engelska lektion sen slutar jag...

Ne sov gott alla där ute!!!
See Ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0